duminică, 1 februarie 2015

Ati simtit vreodata ca vi se face frig de dor?-

Ati simtit vreodata ca vi se face frig de dor?- Dragi cititori, aceste randuri, au fost scrise de mine  in mai 2010. Am publicat acest eseu pe sit-ul OctavianPaler.ro. Observ ca s-a creat o neantelegere. Cuvintele i s-au atribuit maestrului Octavian Paler. Toti cei care au creat clipuri, ar trebui sa faca modificarile de rigoare. Autor text este Ciobanu Camelia Gabriela. Aduc aici si postarea originala de pe blogul meu.Am scris acest eseu, din nemarginitul dor de un om iubit. L-am publicat pe sit-ul OctavianPaler.ro. Iata cineva l-a gasit si a facut acest videoclip frumos. Am doar rugamintea sa modifice la autor text. Nu e al maestrului Octavian Paler, ci al meu, Camelia Gabriela Ciobanu. Anexez si textul original, postat pe blogul meu .

http://camelia-speranta.blogspot.ro/2010/05/dor.html

Multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu