sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Botezul Domnului









In marginea raului.
La apa Iordanului
Vedeti lucruri minunate.
De toti sfintii laudate:
Astazi Hristos in Iordan.
Se boteaza de Ioan.
Astazi si Sfantul Ioan
Vine catra Iordan.
Si daca s-apropia
Domnul Hristos ii graia
-Las' Ioane si cuteaza
Si vino de ma boteaza!
O mielul lui Dumnezeu
Pe care-l doresc si eu
Mie imi trebuie botez
Cu Tini sa ma luminez.
Dar eu nicicum nu cutez
Sa-ndragesc sa te botez
-Cum voiu eu sa indraznesc
Ca sunt un om pamantesc?
-Las Ioane si cuteaza
Si vino de ma boteaza
Vino si nu te mira.
C-asta-mi este voia mea.
Atunci Ion a cutezat
Si mana si-a ridicat
Pe Cristos l-a botezat.


autor nespecificat




SfântulProoroc Înaintemergătorului Botezătorulul Ioan





La Soborul Înaintemergătorului Domnului 
(7 ianuarie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu