luni, 7 martie 2011

O scrisoare inchipuita...


Te-ai departat atat de mult iubire...Pentru putin timp,inchizand ochii m-am simtit ca si cum am fi despartiti de mii de km, iar eu rapusa de un dor arzator, iti scriu din departare.Citesc si recitesc mica mea scrisoare,si cu lacrimi in suflet ma intreb daca sa ti-o trimit sau nu.E atata iubire in inima-mi!Dar cele mai frumoase sentimente pentru tine, cred ca nu le pot cuprinde in aceasta scrisoare.Ar trebui sa te mai tin o data-n brate.Sa-ti mai aud bataile inimii o data.Oare si tu simti la fel?Dragostea..., dragostea mea pentru tine este un dar divin, venit din raiul cerurilor, ce-mi da acel sentiment de puritate. Uneori ma face sa ma simt atat de pacatoasa ca te iubesc cu atata putere. Ador sa traiesc in pacatul asta care imi inobileaza sufletul si-mi lumineaza viata. Ador pacatul asta care-mi face uneori ca inima sa-mi arda, si-mi face sufletul sa joace de bucurie.
Sa nu crezi ca regret ca te-am intalnit, tu esti tot ce mi s-a intamplat mai frumos in viata asta si imi place ce sunt si cand sunt cu tine. Imi place cand te privesc in ochi si simt ca toata lumea imi sta in palme. Ador acel sentiment in stomac care nu ma lasa sa dorm noaptea, deoarece ma gandesc la tine. Te ador pe tine iubirea mea , ingerul meu picat din stele.
Tu ai aruncat un praf magic asupra mea si mi-ai dat puterea sa zbor deasupra tuturor, tu mi-ai deschis portile catre paradisul in care traim fara sa ne dam seama,descoperind atatea lucruri minunate, ca un apus de soare, ca fosnetul bataii de aripi al unei porumbite, ca un plapand ghiocel de primvara ce iese triumfator din plapuma de zapada, sau ca dragostea ce ne inconjoara, tot ce are suflare in aceasta lume.
Noaptea cand dorm, parca iti aud vocea ca un vant caldut de primavara ce mangaie gingasele flori soptindu-mi la ureche ca ma iubesti.
Iubesc privirea ta patrunzatoare si ma pierd adesea in ea scufundandu-ma ca intr-un ocean pe fundul caruia gasesc comori de nepretuit si legende care devin adevarate. Asa in ochii tai citesc cand esti fericit sau trist. Te iubesc si atunci cand esti suparat sau te infurii.
De-as avea tot timpul din lume mi l-as petrece cu tine. Sa te strang in brate , sa te am la pieptul meu si sa te simti in siguranta, protejat fiind de tot raul ce ne inconjoara. Imi doresc nebuneste sa-ti ating buzele chiar acum sa simt acel cutremur care salasluieste in mine la fiecare atingere a buzelor noaste, ca un mic soc electric. Imi doresc sa fiu langa tine acum si sa-ti soptesc prin privirea mea ce mult insemni tu pentru mine. Imi doresc ca nimeni si nimic sa nu se interpuna fericirii noastre.
Iti iubesc fiecare pas, fiecare suflare fiecare clipire, iti ador fiecare cuvant, gest sau privire. Te iubesc intru toata fiinta ta cu calitati si defecte, la bine si la rau, la bucurii si suparare.
Te iubesc si nu ma feresc sa o spun, pentru ca este cel mai pretios sentiment pe care inima mea il poate nutri.Sper ca randurile mele sa risipeasca din juru-ti norii aducatori de ploaie, gandurile negre.Si poate...sa micsoreze miile de km ce ne despart...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu